Pages

Hidup perlu diteruskan...pasrahlah pada Yang Esa kerana sesungguhnya hidup dan mati ini hanya untuk Allah!

Friday, December 9, 2011

Selamat Tinggal Yang Nyata

Sekarang aku benar-benar telah melupakannya...benar sangkaanku...luka ini pasti hilang bersama perginya waktu. Aku bersyukur kepada Allah kerana sentiasa memberikan aku kekuatan untuk melupakan dan menghilangkan segala perit jerih menanggung luka dan marah hati ini. Alhamdulillah.

Aku mula membina tembok hati ini agar kuat dan tidak mudah membiarkan kenangan baru tercatat di hati ini...biarlah kenangan lalu pergi meninggalkan otak fikiranku dan terus hilang tanpa perlu menongkah arus rindu...aku tidak sanggup mengulanginya lagi...berulang bererti sengaja menyakiti hatiku sendiri...pergilah kau jauh dari hati dan hidupku kerna sesungguhnya aku amat tidak memerlukan kau...harap kau faham!

No comments:

Post a Comment