Pages

Hidup perlu diteruskan...pasrahlah pada Yang Esa kerana sesungguhnya hidup dan mati ini hanya untuk Allah!

Wednesday, November 18, 2009

Hidup ini satu perjuangan

Setiap hari yang aku lalui dalam hidup ini merupakan satu cabaran baru...
Setiap hari umurku bertambah...
Setiap hari cerita baru yang aku lalui...

Tapi...

Aku tetap aku
Belajar setiap detik yang aku lalui adalah satu perjuangan
Betapa aku inginkan kesenangan
Namun...
Tidak semuanya seperti yang aku harapkan
Teruskan perjalanan hidup ini...
Kerana hidup ini adalah perjuangan

Semoga aku sentiasa mendapat rahmat dan hidayahNya dalam menempuh hidup yang penuh dengan cabaran ini...Amin.

*Gambar ni memang sentiasa ada dalam purse mak walau pun dah berkali-kali mak tukar purse...me n my mum. Miss you so much!!!

Kebahagian datang dari hati...apa yang ada di sekeliling kita hanyalah simbol kebahagian...


2 comments:

  1. baru mendengar ttg kebahagiaan dtg dari hati oleh penceramah IKIM jam 1.30 pagi tadi

    ReplyDelete
  2. Kita aje yang tahu kita bahagia ke tak...dengan izin Allah

    ReplyDelete